Tuesday 13 December 2011

me behave like stupid





hii todayyyy kan act i just came back from exercise - 8am ride to taman lagenda&garden until 10.40am with my lovely purplepixie ♥ < mr.pp its fixie lol -__- haha with my buddy narissa & byla we had so much fun . bytheway narissa bought new fixie colour oranges look nice chiooo kau thu apa! ;p and the story now tgk picture atas tu pelik kan?k smbung crita . after that we going to jalan kmpung then me stop and pull the pokok asam then i said "what this?" i know that asam right , then narissa&byla said "boleh makan" me *blurr face* bcause before ni yg i thu asam ni wrna coklat right?utk msak kot . then narissa&byla pull that tree and take some asam and makan , i see asam tu clour hijau . haha mcm bdk bdoh je time tu . then narissa say "kau tu org bndar mne thu bnda-2 ni puiyyy" byla "betulbetul (Y)" OMG ! sriusly sakit hati rsa mcm aku ni bdk tkthu apa lah , kna malu mcm tu . kk then lps tu me say to them "FUCKYOU" haha then blahhh . and and dorg ade ambil asam tu skit smpai je home sweet homeeeeeeeeeeeeee ♥ dorg sruh aku try , ya i try it , masam gila ok! you all must try jugak weh (Y) ! then aku rsa mcm best je mkn bnda ni , haha . ttbe byla ckp "knp kupas kulit tu lembab je nk mkn" me say "asal?kna mkn skli kulit ke hape?nk mati chioo" byla say "mna ada boleh okay mkn skli tkdelah rasa sgt masam tu" me "oyeahhh?" yeka weh? ok apap pun me had so much funnnnnn . haha btw, my mummy jealous sbb tkbole join skli :P wekkkkkkkkkkkkkkkkkkk